Mozihét 2. - New York, I love You

New York, I Love You

Először úgy voltam vele, hogy ezt meg sem említem, kár a gépelésért, de gondoltam pár sorban mégis megemlékezem róla, hátha valaki az ilyen totálisan elvont művészfilmeket szereti.
Van egy-két művészfilm, amit a szívesen nézem kategóriába sorolnék, de ez semmiképp nem az.

A New York, I Love You egy rövidfilm gyűjtemény, 11 kisfilmből áll, mindegyik megközelítőleg 10 perc hosszú. A sztorik nem kapcsolódnak egymáshoz, talán egy olyan motívum van, ami közös pontként megemlíthető, az a szerelem-szeretet témakör.  Aztán ezzel el is mondtam mindent kb. Sablonos történetek, egy-két önismétlő jelenettel (a tüzet kérős jelenet például), olyan kis semmilyen, egysíkú lett az egész, na. Azt mondom, hogy ezt simán egy pár filmszakos diák összedobta volna seperc alatt.
Igazi sztárparádét sikerült felvonultatni, de sajnos ez sem tudott dobni a filmen. Adtam neki esélyt és nem kapcsoltam ki fél óra után, reméltem hogy New Yorkról kaphatok némi ízelítőt, szép képeket vagy valami, na de ez sem sikerült nekik. Ha legalább lett volna egy-két snitt tipikus helyekkel, városrészekkel, akkor azt mondom, na jó végülis ezért megérte szenvedni, de nem, csak Manhattan egy-két utcája, ahol le is forgatták az összes jelenetet, azt jónapot.
Na jó, azért hogy pozitívumot is írjak, egy-egy jelenetnél a zenét jól eltalálták, és talán két kis rövidsztori is volt, ami nekem tetszett (apuka es kislanya, az idos hazaspar pl) .

Összességében kb csak azoknak ajánlom, akik egy veszett jót szeretnének aludni, vagy akik tényleg elvetemült művészfilm rajongók.

Főszereplők: Natalie Portman, Hayden Christensen, Orlando Bloom, Andy Garcia, Christina Ricci, Chris Cooper, Irrfan Khan, Robin Wright Penn, Julie Christie, Ethan Hawke, Bradley Cooper, Rachel Bilson, and Anton Yelchin, Shia LaBeouf.

No comments: