Karácsony 2008

2008. 12. 29. - írta scarpetta
Kategóriák: NZ vegyes

Az idei karácsonyunk nagyon jól sikerült, ha őszinte akarok lenni, akkor az egyik legjobb volt eddig.
Huszonnegyedikén itthon voltam, megsütöttem életem első bejglijét, amiben az élesztő ugyan nem működött, ergo meg sem nőtt, viszont isteni finom lett. Aztán sütöttem sajtos és szezámmagos rudat, csináltam egy Trifle-t, majd nekiláttam a vacsora készítésnek.
A szentestét kettesben töltöttük, megvacsoráztunk, átadtuk egymásnak az apróságokat, majd karácsonyi filmeket néztünk.
Hetekkel ezelőtt le volt már zsírozva, hogy Kenéknél ünnepelünk. Ő vállalta a szakács szerepét, mondván hogy egy igazi angol karácsonyi vacsorát szeretne nekünk tartani, G.-ék lesznek az üdítő/ital felelősök, mi pedig vigyünk desszertet. Ez volt az apropója a Trifle készítésemnek, hogy ha már inglis mód esszük a főételt, a desszert is legyen hozzáillő. (Sikerült meglepni Ken-t, nagyon örült neki) Volt christmas cracker is, úgyhogy miután mindenki kijátszotta magát a csomagban talált herkentyűkkel, felvettük a kiskoronákat és nekiláttunk az evésnek.  Beszélgettünk, pingpongoztunk és hogy tényleg felejthetetlen legyen az este, karaokeztunk is. Kyokyo-nak ezt az éneklős playstation játékot hozta Santa, muszáj volt kipróbálni. Gyanítom, hogy a többi szomszéd már aláírásokat gyűjt a mi kilakoltatásunkra, ugyanis nem gyenge produkciót adtunk elő (na jó, főleg a fiúk voltak veszélyesek, külön gratulálok a playstation-nek, hogy kiadták a játékot (lemezt) csak Abba zenékkel :)) )

Karácsony másnapján (mármint boxing day ofkorz) Pappitoékhoz voltunk hivatalosak ebédre, ahol igen klassz töltött káposzta került az asztalra. Megkóstolhattuk Pukeko-ék epermisuját is, ami nemcsak jól nézett ki, de igen finom is volt, cserében mi megkínáltuk őket banoffi pie-jal. Egy egész szép kis csapat összeverődött a kertben, dumaparti, BBQ, sörözés estig, szóval jó volt. Ezúton is köszönjük a vendéglátást. :)

No comments: