Heti események

2008. 09. 29. - írta scarpetta
Kategóriák: Gasztro, NZ vegyes

Nem vesztem el, minden okés errefelé, csak kicsit sokfelé járt az agyam mostanság. A suliban 3 hét szünetem volt (ez a mostani az utolsó belőle), és gondoltam akkor itt az ideje, hogy nekilássak tanulni a novemberi vizsgára. Ez a diploma záró vizsgája, 400 kérdésen már túl vagyok, most dolgozom ki az utolsó százat, aztán már "csak" meg kell tanulni. :) 
Férjnek továbbra is tetszik a munka, a kollégáival is jól kijön, a múltkor meg az értekezleten meg is dicsérték. :) 
Szombaton Kenéknél voltunk BBQ-zni, ami azért is volt vicces, mert egész héten jó idő volt (vasárnap is), bezzeg szombaton borzalmas hideg volt, és esett is. Na de ez nem állta utunkat, pláne hogy már 2 hete le volt beszélve ez az időpont mindenkivel, ugyhogy volt evés-ivás, mi szem szájnak ingere. Amolyan multikulturális fílinget csaptunk (25 ember 8 különböző országból), mindenki jól érezte magát a hajnalig tartó mulatságon. Nekem kicsit szivás volt, hogy szombat estére esett az óraátállitás is, így vasárnap egy órával kevesebbet alhattam, és nagyon nem akarództam dolgozni menni. (Persze hogy mentem azért:) )
Tegnap ismét gyönyörű napsütéses idő volt, úgyhogy miután hazajöttem a melóból, megbeszéltük, hogy nem vacakolok bent a házban főzéssel, sütünk valamit kint és kész. Persze hogy a palack kifogyott előző este, ugyhogy amig én befejeztem a kaja előkészitését, férj még elment gázért, hogy meg is tudjuk sütni a cuccot.

A nyársra befűszerezett csirkemellet, bacont és hagymát tettem. Veszettül finom lett, simán friss kenyérrel (na jó, én a sajátommal extráztam és sweet chili szószba mártogattam) betegre ettük magunkat. :)

No comments: