Magyarázat

2008. 08. 22. - írta scarpetta
Kategóriák: Iskola, NZ vegyes

 Mivel többen nem értették (Don Judit, most komolyan:)) ) ezt az egész sulis kavart, most megpróbálom leirni más szavakkal. :)
 Először is: Jelen pillanatban kettő különböző iskolába járok. Az egyik egy 4es szintű (Level 4) képzés, a másik egy Diploma kurzus.
 Na ezek után megpróbálom leirni a sztorit. :) Tehát: elkezdtem a 4-es szintű sulit az A blokkban, azt be is fejeztem, utána volt 3 hét szünetem. Aztán amikor a B blokkot kezdtem, akkor kaptam a választ, hogy csinálhatok egyszerre kettő blokkot, tehát mentem a C-be délután, és a B-be esténként. Közben a hivatal elfogadta az ausztrál tanulmányaimat, igy a B blokkot befejeztem, nem kell többet az esti osztályba járnom. Összefoglalva a mostani felállás: a C blokkot csinálom most, már csak a D lesz utána, és kapom a bizonyitványt.

 Amiről legutoljára irtam, hogy "átraktak másik osztályba", (ez a diploma kurzus) ez úgy értendő, hogy a papirtologató néni vagy bácsi kavart el valamit, ami miatt ez történt. Most elvileg visszacsinálták, de majd csak akkor hiszem el, ha irásban látom. Remélhetőleg a költözős szövegem hatott rájuk, mert tényleg nem szeretnék még júniusban ezért rohangálni, mikor akkor már dolgozhatok teljes állásban. Asszem mostmár minden tiszta, és érthető. :)

No comments: