Életjel megint

2008. 06. 05. - írta scarpetta
Kategóriák: NZ vegyes

Most néztem, hogy már vagy 2 hete nem jártam erre. Igazából most sincs semmi érdekes, csak gondoltam jelzem hogy még élünk.
Az útlevelem megérkezett múlt héten, reméljük a Zuramé is érkezik hamarosan.
Ma voltam háziorvosnál, itt is csak pozitív tapasztalataim vannak. A dokinéni nagyon kedves, és hihetetlenül felkészült teremtés. És nemcsak hogy eszméletlen tudással rendelkezik, de türelmesen elbeszélget az emberrel, mindent elmagyaráz, megmutatja képeken, könyvben stb. Még a felírandó dolgokat is átrágta velem, hogy én mit gondolok, akarom-e stb-stb. És az a legviccesebb az egészben, hogy nem ismerősök ajánlották vagy ilyesmi, simán a telefonkönyvben találtam. Rákerestem a közeli rendelőkre, felhivtam őket, elmentem kitöltöttem a jelentkezős papírt, kaptam időpontot és kész.

Szóval ez is egy pozitívum a sok másik mellett.

No comments: